Held op een missie

Je hebt een goed idee, een product of dienst bedacht die de wereld weer een beetje mooier maakt. Een echt goede missie. Te gek.

Een bedrijf opzetten is zo gebeurd, inschrijven bij de kvk, rekeningnummer openen en go! Maar hoe weet men wie je bent en wat je doet? Je kan dan gaan posten op socials en van de daken schreeuwen WAAROM dit zo’n geweldig idee is… mooi, maar dan heb je nog geen missievol bedrijf.

In het begin probeer je natuurlijk zo veel mogelijk zelf te doen. Lekker flexibel en vrij. Maar als de groei uitblijft of je juist verder wilt omdat het goed gaat maar niet weer hoe!?

Dan is een merkbeleving de oplossing. Een merkbeleving die de juiste kernwaarden uit straalt van jouw bedrijf. Je wilt natuurlijk het liefst dat men direct begrijpt waarom je dit doet en waarom iedereen juist op jouw idee of product zit te wachten. En vooral dat je bedrijf de missie en visie heel duidelijk deelt met je doelgroep zodat er echte verbinding ontstaat.

Samen met jou brengen we je missie naar een next level. Bel Fried voor een vrijblijvende kennismaking: 06-41779960 of mail hoi@maatmerk.nl

MM In Held-missie.jpg
 
#held #maatmerk #branding #missie #verbinden #ondernemen #duurzaam #strategie #merk #samen #sterkemerken #startup #scaleup #merkwaardig #identiteiten #missievol
Vorige
Vorige

Vrijheid

Volgende
Volgende

Impact maken