Missievolle Scale-ups
Waar ga jij op AAN? Was de vraag die mij laatst gesteld werd.
Ik word blij van missievolle ondernemingen die een wezenlijke bijdagen leveren aan de wereld. In de vorm van duurzaamheid of welzijn. De grootste affiniteit hebben wij met de innovatieve scale-ups in de healthcare. Die kunnen wij met de Maatmerk methode perfect helpen naar meer groei met een A-merk. Dat geeft ons de meeste voldoening.
Synerkine Pharma is zo'n voorbeeld van een innovatieve scale-up. Zij ontwikkelen nieuwe pijn oplossingen voor een onbezorgd leven van chronische patiënten. Een mooi initiatief met een mooie groeikans. En die kans is groter geworden met een eigen identiteit en A-merk status door de Maatmerk methode.
Dus wanneer jij next-level wilt met je missievolle onderneming, meld je dan aan en wordt een merkwaardige identiteit.
#scaleup #innovatie #healthcare #merk #amerk #merkwaardig #maatmerk #missievol #onderneming #duurzaam #welzijn #maatmerkmethode #strategie #merkstrategie #merkverhaal