In 3 stappen naar een sterk merk
Stel. Je hebt een groep ondernemers voor je. Ze zijn stuk voor stuk gedreven en gemotiveerd in hun vakgebied. Aan ervaring ontbreekt het niet dus al helemaal niet aan kennis.
Ze willen groeien, meer klanten, groter team en uitstralen waar ze goed in zijn. Hoe vertel ze dan hoe ze dat het beste kunnen doen?
Dat vertel ik precies in een Strategisch Branding sessie. Daar gaan we in drie sessies samen op zoek naar de identiteit van de groep, brengen alle kernwaarden in kaart en zetten de koers uit naar het doel. Een mooie missie!
De eerste strategische sessie is bedoeld om tot inzichten te komen voor de nieuwe (of aangescherpte) identiteit. Net als het aanmeten van een mooi maatpak noemen we deze eerste stap: Meten.
Dan volgt de tweede stap: Passen. Is de maat goed? Past alles, zit het lekker? Of moet het iets ruimer zodat je nog kan groeien in je jasje? Alle waarden, belofte, overtuigingen van je merk worden vastgelegd en samen creëren we een nieuw merkverhaal.
Als dit staat is er een basis voor stap drie: Aantrekken. Je kan je maatpak nu aantrekken om letterlijk je ideale doelgroep aan te trekken. Je ontvangt dan alle middelen die nodig zijn om heel efficiënt je strategie en communicatie voor je merk te laten werken.
Geen energie meer steken in 80% van je klanten en leads die maar 20% omzet bepalen. We gaan 100% voor meest onderscheiden mogelijke merkbeleving zodat leads eenvoudig klant worden en je klanten fans van jouw merk. Merkwaardige identiteiten!
Wil jij ook zo’n strategische branding sessie voor jouw merk? Bel of mail Fried voor een afspraak.
#maatmerk #merk #strategiesessie #ondernemen #bedrijf #strategie #merkwaardig #identiteit #zelfontwikkeling #strategischebranding #sterkemerken #sterkmerk #branding #methode