missievolle merken die kloppen
Sinds wij werken voor merken met een mooie missie, is ons werk hartverwarmend geworden. Dit doen we niet om mooie plaatjes te maken die het commercieel lekker doen. Wel om iets te creëren dat mensen in de hele wereld verbindt aan iets goeds. En liefst iets duurzaams zodat onze kids niet in de herhaling vallen en zeggen "Vroeger was alles beter".
Als je merkbeleving samenvalt met wat het hart influistert, als een business-idee transformeert in een inspirerend concept en je weet: hier wordt de wereld beter van – dan klopt het! Volgens mij klopt het hart dan. En als het hart betrokken is, gebeuren er magische dingen.
Er is dus meer mogelijk, voor elke ondernemer, elke organisatie. De samenleving heeft het nodig: merken met mooie missies. Wat draagt jouw business bij? En mik met je visie zo hoog mogelijk, dan wordt je missie een groot avontuur. Want, "nooit geschoten is altijd mis".
Wil jij op een merkwaardig avontuur met je missie? Bel Fried voor een Strategische Wake-up Call of stuur een mail.
#missievol #merkwaarden #merkwaardig #branding #identiteit #organisatie #persoonlijkheid #ondernemer #startup #merk #maatmerk #methode #branding #strategie #merkstrategie #logo #huisstijl #creatie #samencreëren