Met een goed portfolio heb je kapitaal,

met een sterk onderscheidend vermogen heb je goud in handen.

MM-homevideo-beeld3.jpg

De wereld van Venture Capitals in de Healthcare is redelijk overzichtelijk, een goede reputatie is de basis, dat begrijp jij als geen ander. De uitstraling van je bedrijf met een duidelijke identiteit en onderscheidend vermogen maakt je aantrekkelijk voor je doelgroep. Daarnaast is WIE je kent van vitaal belang en zorg je dat zichtbaar is WAT je doet.

We zien te vaak dit onderscheidend vermogen niet goed uit de verf komen. Iedereen doet hetzelfde. Bekijk een willekeurige website van andere spelers in je branche en je ziet de volgende overeenkomsten;

- Informeren: zeggen wat je kan of wie je kent maar niet vertellen waarom je dit doet

- Netwerk: dezelfde brede doelgroep wordt aangesproken

- Zenden: schrijven vanuit jouw oogpunt, product of dienst

Wat beter zou werken is;

- Verbinden: maak de connectie met je doelgroep vanuit jouw kernwaarden

- Relevantie: maak je doelgroep kleiner en wordt relevant voor jouw ideale doelgroep

- Belofte: wat beloof je jouw doelgroep, ofwel, wat levert het ze op

Het is van belang dat dit in zowel woord als beeld consequent wordt doorgevoerd in alle communicatie-uitingen. Je doelgroep weet dan ten alle tijde waar ze bij jou aan toe zijn. Hiermee bouw je vertrouwen op en dat is de sleutel naar verbinding.
Dat is precies wat wij het liefst doen. Deze kernwaarden in je naar boven brengen en jouw onderscheidend vermogen merkwaardig maken voor je bedrijf. Wij creëren samen met jou de verbinding, de focus op een super-relevante doelgroep en een duidelijke belofte als bedrijf.

Wil je weten hoe jouw online identiteit ervoor staat? Met een opmerk-sessie kijken wij hier graag naar.
Geef ons jouw website adres door en wij kijken kritisch naar je online identiteit. In een call van een half uur komen wij met heldere adviezen bij jou terug. Met kleine aanpassingen bereik je een groots effect.

Boek nu de opmerk-sessie voor €179 en bouw samen met ons aan jouw merkwaardige identiteit.

#maatmerk #merk #beleving #venturecapital #healthcare #identiteit #merkwaardig #samencreëren

Vorige
Vorige

Het lettertype in jouw merkuitstraling is de handtekening van jouw identiteit.

Volgende
Volgende

Wat is het unieke aan de maatmerk methode