De maatmerk methode als brug naar jouw identiteit
Je hebt een goed idee, een product of dienst die de wereld weer een beetje mooier maakt. Een èchte en goede missie. Te gek.
En dan een bedrijf opzetten is zo gebeurd, inschrijven bij de kvk, BTW- en rekeningnummer en go! Maar hoe weet men wie je bent en wat je doet? Je kan dan gaan posten op socials en van de daken schreeuwen WAAROM dit zo’n geweldig idee is… mooi, maar dan heb je nog geen missievol bedrijf.
In het begin probeer je natuurlijk zo veel mogelijk zelf te doen. Lekker flexibel en vrij. Maar als de groei uitblijft of je juist verder wilt omdat het goed gaat maar niet weet HOE!?
Dan is een merkwaardige identiteit de oplossing. Een merkbeleving die de juiste kernwaarden uit straalt van jouw bedrijf. Je wilt natuurlijk het liefst dat iedereen direct begrijpt waarom je dit doet en WAT dat gene is dat jij oplost. En vooral dat jouw bedrijf de missie en visie heel duidelijk deelt met je doelgroep zodat er echte verbinding ontstaat.
Dat doen we in 3 eenvoudige stappen met de Maatmerk Methode. Het werkt als het aanmeten van een kostuum. Je maten worden genomen, je past je nieuwe outfit en komt aantrekkelijk voor de dag. Zo kom je met Maatmerk in 3 stappen tot een Merk op maat.
Samen met jou brengen we je missie naar de next-level en creëren we een merkwaardige identiteit. Bel Fried voor een vrijblijvende kennismaking: 06-41779960 of mail hoi@maatmerk.nl
#brug #identiteit #methode #missie #verbinden #maatmerk #branding #ondernemen #duurzaam #strategie #merk #samen #sterkemerken #startup #scaleup #merkwaardig #missievol #nextlevel