hoe maak je fans van je klanten?
“Heel professioneel en tegelijkertijd toegankelijk. Erg geslaagd in opzet en uitstraling. Geeft mij een beetje de Coolblue reclame feel: Elke zaak is weer een feestje!”
Geen visie, geen missie.
Wanneer je geen doel hebt gesteld is het lastig de koers te bepalen.
Jij doet bevlogen je werk. Wij bewaken je merk.
Je website en/of salespage(s) draaien lekker. Je hebt er geen omkijken naar. Of wel?
gezonde bloei
Wij merken dat bedrijven met name in de health-care zich het liefst bezig houden met eigen innovaties en niet het verkopen daarvan.
De heldenreis
Welke beproevingen verbinden niet alleen Harry Potter of Frodo Baggins, maar ook veel van de meest interessante helden uit de literatuur? En wat hebben gewone mensen gemeen met deze literaire helden?
focus
Als iedereen je doelgroep is, is niemand echt jouw klant. Daarom is het slimmer om je doelgroep zo klein mogelijk te maken. Dan maak je het makkelijk voor jezelf om je ideale klant te visualiseren. Wie is die persoon? Maak het zo concreet mogelijk…
leef je identiteit
"Wat wil je worden als je later groot bent?" is de vraag die @thijslindhout altijd stelt in zijn podcast aan zijn gasten:
stop met zenden
Je hebt een bedrijf, een nieuw business idee of een product wat je wilt lanceren. Dat wil je natuurlijk van de daken schreeuwen. Iedereen mag het weten. Iedereen heeft jouw dienst of product nodig! Toch?
Ben je in beeld?
Dus je hebt je logo op orde, het juiste lettertype bij de merkbeleving maar hoe staat het met je beeldtaal?
Kleur bekennen in je uitstraling.
De uitstraling van je merk kan je vergelijken met de kleding die je draagt. Of je stemt alles mooi op elkaar af of je combineert er lekker op los.