Impact maken
Dat willen wij iedere dag, voor onszelf en natuurlijk voor onze klanten. Zodat zij weer impact kunnen maken voor hun klanten en uiteindelijk de wereld weer en stukje mooier maken.
Samen werken
Toen ik in 2004 begon met Freelancen deed ik dat alleen. Lekker vrij en zelfstandig mooie dingen creëren, heerlijk. Mijn hobby werd mijn werk.
Vertel het met een explanimation
Met een explanimation (uitleg animatie) leg je de focus puur op de essentie van je verhaal, waarmee je in no-time de verdieping brengt die de kijker nodig heeft om jouw product, dienst of organisatie te begrijpen.
Wat is een merk?
Of wat is een merk juist niet? Een merk is geen logo. Een merk is geen product. Een merk is geen belofte.
Missievolle Scale-ups
Waar ga jij op AAN? Was de vraag die mij laatst gesteld werd.Ik word blij van missievolle ondernemingen die een wezenlijke bijdagen leveren aan de wereld.
Passie of werk?
Gisteren zat ik in gesprek met een bevriende ondernemer over onze toekomstplannen. Hij vertelde een mooi verhaal wat pijnlijk duidelijk maakte hoe je van je passie je werk kan maken en voor je het weet weer kan verlangen naar je passie.
sterk Team
Net als Phil* hechten wij veel waarde aan ons team van individuele experts. Dit is niet alleen van grote waarde voor onszelf door steeds weer te kunnen innoveren en elkaar te inspireren maar ook voor jou.
minder klanten!
Een sterk merk zijn is helemaal niet zo moeilijk als je precies weet wat je nodig hebt. Wij geven je een helder plan van aanpak zodat jij tijd over houdt voor je werk, je passie.
Branding. Wat is dat?
Iedereen heeft het over branding. Maar wat bedoelen ze eigenlijk? Het woord branding is Engels voor brandmerken. De cowboys in het Wilde Westen gebruikten een eigen, unieke ijzeren brandmerk met hun naam of ranch erop. Dit brandmerk werd in de koeien gebrand en het was duidelijk van wie die koeien waren. Ze waren werkelijk geïdentificeerd en gebrand.
Storytelling. De kracht van verhalen vertellen
Iedereen heeft een verhaal. Je klanten, daar weer de klanten van, iedereen. Verhalen zijn hoe we verbindingen opbouwen, hoe we met elkaar omgaan - het is zelfs hoe we met onszelf praten. Door het verhaal van je merk te vertellen, bouw je vertrouwen op en creëer je relaties. Het is een krachtige marketingtool die je niet kan negeren.