Merken met persoonlijkheid
Sterke merken willen zich onderscheiden, uniek en herkenbaar zijn. Dat kan door de naam, taalgebruik, kleur, vorm en zelfs geur en textuur. Het is allemaal onderdeel van de merkbeleving.
De kracht van netwerken
Netwerken is verbinden. Ik heb gemerkt dat verreweg de meeste nieuwe klanten komen via mijn netwerk. Dus mijn netwerk is goud waard. Dit geldt voor veel ondernemers, zeker als je een dienst verkoopt.
Wat is jouw Ikigai?
Ikigai (生き甲斐, spreek uit [ikiɡai]) (ee-kee-gah-ee) – betekenis; een reden om te zijn.
Van verlangen naar doen
Het hebben van de zaak is het einde van het vermaak... dat geldt niet voor keuzes die je maakt vanuit je hart!
OERsterk merkstrategie en branding
OERsterk heeft een mooie missie: 1 miljoen mensen OERsterk maken. Door een gezonde leefstijl. Dat is een missie waar wij harder voor lopen bij Maatmerk.
Je echte identiteit
Identiteit wordt vaak verward met persoonlijkheid. Iemands persoonlijkheid is een unieke combinatie van aangeboren en aangeleerde eigenschappen, en onze waarneming en interpretatie daarvan.
De maatmerk methode als brug naar jouw identiteit
Je hebt een goed idee, een product of dienst die de wereld weer een beetje mooier maakt. Een èchte en goede missie. Te gek.
De waarde van een sterk merk
Spoiler alert! Wat een sterk merk je direct oplevert is nagenoeg niet te meten. De ROI hangt af van heel veel factoren.
Vrijheid
Als je zoekt naar de definities van vrijheid zijn er velen te vinden. Je kan denken aan het synoniem voor Wanderlust of de associatie met vleugels.
Held op een missie
Je hebt een goed idee, een product of dienst bedacht die de wereld weer een beetje mooier maakt. Een echt goede missie. Te gek.