Fried Westland Fried Westland

Merken met persoonlijkheid

Sterke merken willen zich onderscheiden, uniek en herkenbaar zijn. Dat kan door de naam, taalgebruik, kleur, vorm en zelfs geur en textuur. Het is allemaal onderdeel van de merkbeleving. 

Meer lezen
Fried Westland Fried Westland

De kracht van netwerken

Netwerken is verbinden. Ik heb gemerkt dat verreweg de meeste nieuwe klanten komen via mijn netwerk. Dus mijn netwerk is goud waard. Dit geldt voor veel ondernemers, zeker als je een dienst verkoopt.

Meer lezen
Fried Westland Fried Westland

Wat is jouw Ikigai?

Ikigai (生き甲斐, spreek uit [ikiɡai]) (ee-kee-gah-ee) – betekenis; een reden om te zijn.

Meer lezen
Fried Westland Fried Westland

Van verlangen naar doen

Het hebben van de zaak is het einde van het vermaak... dat geldt niet voor keuzes die je maakt vanuit je hart!

Meer lezen
Fried Westland Fried Westland

OERsterk merkstrategie en branding

OERsterk heeft een mooie missie: 1 miljoen mensen OERsterk maken. Door een gezonde leefstijl. Dat is een missie waar wij harder voor lopen bij Maatmerk.

Meer lezen
Fried Westland Fried Westland

Je echte identiteit

Identiteit wordt vaak verward met persoonlijkheid. Iemands persoonlijkheid is een unieke combinatie van aangeboren en aangeleerde eigenschappen, en onze waarneming en interpretatie daarvan.

Meer lezen
Fried Westland Fried Westland

De waarde van een sterk merk

Spoiler alert! Wat een sterk merk je direct oplevert is nagenoeg niet te meten. De ROI hangt af van heel veel factoren.

Meer lezen
Fried Westland Fried Westland

Vrijheid

Als je zoekt naar de definities van vrijheid zijn er velen te vinden. Je kan denken aan het synoniem voor Wanderlust of de associatie met vleugels.

Meer lezen
Fried Westland Fried Westland

Held op een missie

Je hebt een goed idee, een product of dienst bedacht die de wereld weer een beetje mooier maakt. Een echt goede missie. Te gek.

Meer lezen